xazobrivi obieqtebi-creat-spline:
line-xazi
circle-wre
arc-naxevarwre,rkali
NGon-mravalkuTxedi
Text-teqsti
Rectangle-oTxkuTxedi
elipse-elifsi
donut-kveTa
star-varskvlavi
helix-spirali
efeqti lathe(gamoCarxva)- gamoiyeneba gansxvavebuli, arastandartuli figurebis Sesaqmnelad.mag;
ამისათვის პირველ რიგში საჭიროა 3ds max–ის სამუშაო ფანჯარაში (left ან right ხედში) შემოვიტანოთ სასურველი ფიგურის ვიზუალური მასალა (სასურველია პროფილში იყოს წარმოდგენილი ) და შემდეგ ამ ფოტოზე დაყრდნობით შევქმნით ჩვენს ობიექტს.
მოვძებნით ინსტრუმენტების მთავარ პანელზე View-ს,შემდეგ Viewport Background–ს
files-ში შემოვიტანთ სასურველ ფოტოს.
იმისათვის,რომ ხედში კარგად გამოჩნდეს ფოტო,უნდა მოვნიშნოთ პარამეტრები შემდენაირად;
ახლა კი gavaaqtiuroT front(winxedi) da ფოტოზე დაყრდნობით SevqmnaT xazi-line -s
ჩვენს მიერ შექმნილ xazze davaWiroT da ise gamoviZaxoT konteqsturi meniu, sadac vnaxavT convert to editable spline-s (gadasaredaqtirebeli splainis) modifikaciaSi gamoCndeba misi parametrebi.
E
Semdeg vnaxavT rom line-s aqvs sami tipis samarTavi instrumenti-vertex (wvero,wertili)segment(segmenti,anu manZili wverodan wveromde) spline-(splaini,anu mTliani xazobrivi obieqti)
roca Cven gvinda wveroebis forma SevcvaloT, davaWerT xazobriv obieqts, movniSnavT Sesacvlel wveros da gamoviZaxebT konteqstur menius, Semdeg movZebniT parametrebis jgufs, sadac iqneba: smooth(gluvi), corner(kuTxe), Bezier(esaa spec samarTavi) da Bbezier corner .am parametrebis saSualebiT vasworebT wveros rogorc Cven dagvWirdeba.
Semdeg CavrTavT spline-s da movZebniT Outlines-(xazis gareT gatana)da am instrumentiT xazis sisqe davayenoT.am yvelafris gakeTebis Semdeg SevideT modifikaciaSi (modify)da grZeli sia CamovSaloT, sadac movZebniT lathe(Carxi)
lathe–s parametrebSi ki unda davaWiroT direction-Si Y Rilaks,Semdeg align-Si Min-s.da miviRebT CvenTvis sasurvel formas.
P.S.aucileblad gaviTvaliswinoT,rom xazi iyos front xedSi da misi badis RerZi gamoviyenoT orientirad.
No comments:
Post a Comment