Thursday, December 23, 2010

3ds max tutorial 06


xazobrivi obieqtebi-creat-spline:
                                                                   line-xazi
                                                                      circle-wre                                    
                                                                      arc-naxevarwre,rkali         
                                                                      NGon-mravalkuTxedi         
                                                                      Text-teqsti                              
                                                                      Rectangle-oTxkuTxedi
                                   elipse-elifsi
                                   donut-kveTa
                                   star-varskvlavi
                                   helix-spirali


efeqti lathe(gamoCarxva)gamoiyeneba gansxvavebuli, arastandartuli  figurebis Sesaqmnelad.mag;
 ამისათვის  პირველ რიგში  საჭიროა 3ds max–ის სამუშაო ფანჯარაში (left ან right ხედში)  შემოვიტანოთ სასურველი  ფიგურის  ვიზუალური  მასალა (სასურველია პროფილში  იყოს წარმოდგენილი ) და შემდეგ ამ ფოტოზე დაყრდნობით შევქმნით ჩვენს ობიექტს.
მოვძებნით ინსტრუმენტების მთავარ პანელზე View-ს,შემდეგ Viewport Background–ს 
files-ში შემოვიტანთ  სასურველ ფოტოს.
იმისათვის,რომ ხედში კარგად გამოჩნდეს ფოტო,უნდა მოვნიშნოთ პარამეტრები შემდენაირად;

ახლა კი gavaaqtiuroT front(winxedi) da ფოტოზე დაყრდნობით SevqmnaT xazi-line -

ჩვენს მიერ შექმნილ xazze davaWiroT da ise gamoviZaxoT konteqsturi meniu, sadac vnaxavT convert to editable spline-s (gadasaredaqtirebeli splainis) modifikaciaSi gamoCndeba misi parametrebi. 
E
Semdeg vnaxavT rom line-s aqvs sami tipis samarTavi instrumenti-vertex (wvero,wertili)segment(segmenti,anu manZili wverodan wveromde) spline-(splaini,anu mTliani xazobrivi obieqti)


roca Cven gvinda wveroebis forma SevcvaloT, davaWerT xazobriv obieqts, movniSnavT Sesacvlel wveros da gamoviZaxebT konteqstur menius, Semdeg movZebniT parametrebis jgufs, sadac iqneba: smooth(gluvi), corner(kuTxe), Bezier(esaa spec samarTavi) da Bbezier corner  .am parametrebis saSualebiT vasworebT wveros rogorc Cven dagvWirdeba. 

Semdeg CavrTavT spline-s da movZebniT Outlines-(xazis gareT gatana)da am instrumentiT xazis sisqe davayenoT.am yvelafris gakeTebis Semdeg SevideT modifikaciaSi (modify)da grZeli sia CamovSaloT, sadac movZebniT lathe(Carxi)

lathe–s parametrebSi ki unda davaWiroT direction-Si Y Rilaks,Semdeg align-Si Min-s.da miviRebT CvenTvis sasurvel formas.
P.S.aucileblad gaviTvaliswinoT,rom xazi iyos front xedSi da misi badis RerZi gamoviyenoT orientirad.

No comments:

Post a Comment