3ds max- ს სამუშაო ხედების მართვა
3ds max–ს აქვს სპეციალური ხედების სამართავი პარამეტრი,რომლის საშუალებითაც შეგვიძლია ჩვენს შექმნილ საგანს შევხედოთ სხვადასხვა მხრიდან–მარცხნიდან,მარჯვნიდან,პერსპექტივაში–ანუ სამგანზომილებიან სივრცეში.
- top -ზედხედი
- front-წინხედი
- left-მარცხენა
- right-მარჯვენა
- perspective-პერსპექტივა–სამგანზომილებიანი
ასევე შეგვიძლია ჩვენი საგანი დავინახოთ როგორც მთლიანი, გლუვი მოცულობით,ასევე კარკასულად,მაგ;
roca Cven vmuSaobT da gvinda xan gamovaCinoT obieqti, xanac karkasul reJimSi davinaxoT, maSin Cven mivitanT kursors xedis aRmniSvnel warwerasTan, romelic ganTavsebulia xedis zeda nawilSi:
mag: perspective, front da a.S. CamoiSleba grZeli sia, sadac view-aris xedebis gamomtani, smooth+highlights-xedSi mdebare obieqtis moculobiTad gamoCena, wireframe-karkasul reJimSi, other-s aqvs kidev Tavisi qveparametrebi, romelTa saSualebiTac vayenebT obieqtis gamoCenis saxeobebs, edges faces-segmentebis gamoCena. Show grid-badis gamoCena-damalva, show background-fonis gamoCena-damalva
xazobrivi obieqtebi-creat-spline:
line-xazi
circle-wre
arc-naxevarwre,rkali
NGon-mravalkuTxedi
Text-teqsti
Rectangle-oTxkuTxedi
elipse-elifsi
donut-kveTa
star-varskvlavi
helix-spirali
No comments:
Post a Comment