Sunday, December 19, 2010

3ds max tutorial 05


3ds max- ს  სამუშაო ხედების მართვა
3ds max–ს აქვს სპეციალური ხედების სამართავი პარამეტრი,რომლის საშუალებითაც შეგვიძლია ჩვენს შექმნილ საგანს შევხედოთ სხვადასხვა მხრიდან–მარცხნიდან,მარჯვნიდან,პერსპექტივაში–ანუ სამგანზომილებიან სივრცეში.
  •  top -ზედხედი 
  •  front-წინხედი
  •  left-მარცხენა
  •  right-მარჯვენა
  •  perspective-პერსპექტივა–სამგანზომილებიანი

ასევე შეგვიძლია ჩვენი საგანი დავინახოთ როგორც მთლიანი, გლუვი მოცულობით,ასევე კარკასულად,მაგ;


roca Cven vmuSaobT da gvinda xan gamovaCinoT obieqti, xanac karkasul reJimSi davinaxoT, maSin Cven mivitanT kursors xedis aRmniSvnel warwerasTan, romelic ganTavsebulia xedis zeda nawilSi:

mag: perspective, front da a.S. CamoiSleba grZeli sia, sadac view-aris xedebis gamomtani, smooth+highlights-xedSi mdebare obieqtis moculobiTad gamoCena, wireframe-karkasul reJimSi, other-s aqvs kidev Tavisi qveparametrebi, romelTa saSualebiTac vayenebT obieqtis gamoCenis saxeobebs, edges faces-segmentebis gamoCena. Show grid-badis gamoCena-damalva, show background-fonis gamoCena-damalva
xazobrivi obieqtebi-creat-spline:
                                                                   line-xazi
                                                                      circle-wre                                    
                                                                      arc-naxevarwre,rkali         
                                                                      NGon-mravalkuTxedi         
                                                                      Text-teqsti                              
                                                                      Rectangle-oTxkuTxedi
                                   elipse-elifsi
                                   donut-kveTa
                                   star-varskvlavi
                                   helix-spirali


No comments:

Post a Comment